En aquest apartat podreu trobar documentació administrativa i/o formularis en relació al Programa de Cooperació i Solidaritat.
Convocatòria:
Subvenció general o puntual per a l'any 2022 en l'àmbit de la Cooperació
Bases i convocatòria:
Bases i convocatòria
Quantia sol.licitud:
L'import de la convocatòria es fixa en 257.823,00 €.
Documentació:
Sol·licitud de la subvenció
Descripció sol.licitud:
Sol·licituds de subvencions per a entitats ciutadanes que portin a terme projectes de l'àmbit de cooperació al desenvolupament, d'educació i sensibilització per al desenvolupament i d'ajuda humanitària, per a l'exercici econòmic 2022.
Modalitats:
1. Subvencions generals: per al finançament global de l'activitat de l'entitat
2. Subvencions puntuals: per al finançament d'una activitat o projecte concret.
No es podrà sol·licitar una subvenció puntual per a una activitat que ja estigui inclosa en el projecte per al qual es demana una subvenció general.
Qui el pot demanar?:
Podran ser beneficiaris d'aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques que desenvolupin programes, projectes o activitats d'acord amb els requisits que s'estableixin a les bases particulars de la convocatòria.
També poden tenir aquesta condició les agrupacions de persones físiques o jurídiques públiques o privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus de comunitat econòmica o patrimoni separat que, encara que no tingui personalitat jurídica, despleguin activitats o projectes subvencionables, sempre que acreditin disposar d'un número d'identificació fiscal.
Termini presentació:
El termini de presentació de les sol·licituds es des del 28 de març al 26 d'abril, ambdós inclosos.
Què passa després?:
La proposta provisional del procediment es notificarà als interessats.
Les subvencions podran denegar-se per incompliment dels requisits establerts a les bases o per haver-se exhaurit el crèdit pressupostari.
Temps de resposta:
El termini màxim per a la resolució definitiva serà de tres mesos, a comptar des de l'endemà a la presentació de la sol·licitud i finalitzarà el mateix dia (en numeral) equivalent a la data de presentació.
Efecte del silenci administratiu:
Transcorregut el termini legal sense que l'ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.
Normativa aplicable:
- La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
- El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el seu reglament de desenvolupament
- L'ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l'Ajuntament de L'Hospitalet (BOPB 10/02/2005)
- Les bases d'execució del pressupost general per a l'exercici de l'any en què s'ha sol·licitat la subvenció
- La legislació de procediment administratiu aplicable amb caràcter supletori
Òrgan de resolució:
Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea
Informació:
Tant els criteris de valoració, com tota la informació relativa amb aquesta convocatòria, la podreu consultar a la convocatòria i bases de la subvenció en l'àmbit de Cooperació a l'apartat de SOL·LICITAR
Qui el pot demanar?:
Les persones físiques o jurídiques a les que s'hagi concedit aquesta subvenció
Termini presentació:
Des de la finalització del projecte fins el 15 de febrer de 2022
Què passa després:
Una vegada comprovat el compliment de les condicions i dels objectius que es determinen a l'acte de concessió de la subvenció i acreditades les despeses, l'òrgan competent emetrà una resolució que es notificarà a les persones interessades d'acord amb el que estableix l'article 41 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Temps de resposta:
El temps de resposta serà d'un màxim de 3 mesos des de la data del registre de la sol·licitud inicial de subvenció.
Efecte del silenci administratiu:
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.
Normativa aplicable:
En tot el que no preveuen expressament les bases que regulen l’atorgament de subvencions per a l’exercici en curs, són d’aplicació:
- La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el seu reglament de desenvolupament.
- L’ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de L’Hospitalet (BOPB 10/02/2005).
- Les bases d’execució del pressupost general per a l’exercici de l'any en què s'ha sol·licitat la subvenció.
- La legislació de procediment administratiu aplicable amb caràcter supletori.
Si teniu cap dubte podeu contactar amb:Programa de cooperació
Telèfon: 93 402 99 84 Òrgan de resolució:Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea
Impresos associats
PDFModel d'instància general
Model 4.1 For rmulari general tècnic justificació subvenció
Model 4.2 Formulari econòmic justificació subvenció
Solicitud justificació Cooperació
Memòria d'activitats
A més, informe auditor només en els casos que marquen les bases de la convocatòria
Informació:
A l'apartat de documentació addicional caldrà aportar també per a:
1. Subvencions per import inferior a 60.000 €, tots els fitxers de factures i altres documents probatoris de les despeses, així com els corresponents comprovants del seu pagament i la documentació acreditativa de la difusió del projecte subvencionat (fulletons, díptics,etc.), degudament identificats amb una breu descripció del seu contingut.
2. Subvencions per import igual o superior a 60.000 €, documentació acreditativa de la difusió del projecte subvencionat (fulletons, díptics,etc.), degudament identificats amb una breu descripció del seu contingut.
Només les persones físiques beneficiaries de la subvenció poden aportar la documentació presencialment.
LA TRAMITACIÓ S'HA DE FER A TRAVÉS D'AQUEST ENLLAÇ
Modalitats de subvencions:
Subvencions generals: quan tinguin per finalitat atorgar ajudes econòmiques per al finançament global de l’activitat de l’entitat.
Subvencions puntuals: quan tinguin per finalitat atorgar ajudes econòmiques per al finançament d’una activitat o projecte concret..
No es podrà sol·licitar una subvenció puntual per a una activitat que ja estigui inclosa en el projecte per al qual es demana una subvenció general.
TERMINIS
El termini de presentació de sol·licituds en l'àmbit de cooperació és des del dia 19 d’abril fins al dia 14 de maig de 2021, ambdós inclosos
QUI LES POT DEMANAR
Podran ser beneficiàries d’aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques que desenvolupin programes, projectes o activitats d’acord amb els requisits que s’estableixin a les bases particulars de la convocatòria.
També poden tenir aquesta condició les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, les comunitats de béns o qualsevol altre tipus de comunitat econòmica o patrimoni separat que, encara que no tingui personalitat jurídica, desenvolupin activitats o projectes subvencionables, sempre i quan acreditin disposar d’un número d’identificació fiscal.
COM ES POT TRAMITAR
Per internet o presencialment
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.
Documentació necessària:
Formulari de sol·licitud de subvenció en l'àmbit de la Cooperació 2021
Formulari econòmic projecte 2021 Cooperació Model 2.2
Formulari tècnic projecte 2021 Cooperació Model 2.1
Sol·licitud de transferència bancaria
Totes les sol·licituds de subvenció aniran acompanyades de la següent documentació:
En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica, fotocòpia del NIF de l'entitat sol·licitant..
Documentació acreditativa de la capacitat de representació de l'entitat per part del seu representant..
Certificat de nomenament de l’òrgan de govern de l’entitat sol·licitant segons els seus estatuts, en el qual constin relacionades les persones que el conformen actualment, indicant càrrec, nom, cognom i DNI..
Resum del exercici econòmic de l'any 2020, on hi consti la subvenció rebuda de l'Ajuntament de L'Hospitalet i/o d'altres administracions públiques. .
Sol·licitud de transferència bancària normalitzada per a entitats de nova creació, o bé per a aquelles que hagin canviat el número del compte corrent o no l'hagin aportat abans a l'Ajuntament de L'Hospitalet..Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.
1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntamentFinalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.
Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.